مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:252022-01-17فرهنگي

راهیابی نمایش «یواشتر شلیک کن» به بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر فجر


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایش «یواشتر شلیک کن» به بخش رادیو تئاتر چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

- راهیابی نمایش یواشتر شلیک کن به بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایش یواشتر شلیک کن به بخش رادیو تئاتر چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

ابوالحسن حیدری افزود: نمایش رادیویی یواشتر شلیک کن به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مجید حمزانلویی تولید شده است.

وی اظهار کرد: طاهره شاددل، احسان کمالی، حکمت شیردل، مینو حسینی و مجید حمزانلویی بازیگری این نمایش رادیویی را بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حیدری تصریح کرد: داستان این نمایش قصه ای آشنا از عشق و اتفاق، قصه ای محلی که ترک های خراسان شمالی سینه به سینه نقل کرده اند و .

است.

مجید حمزانلویی متولد 1351 دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم نمایش و معماری است که از سال 1384 تاکنون نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه کنندگی بیش از 200 نمایش رادیویی را انجام داده و تجربه پخش از شبکه رادیویی خراسان شمالی را نیز دارد و در جشنواره های مختلف ملی و استانی، مقام هایی را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی نمایش «یواشتر شلیک کن» به بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر فجر

راهیابی نمایش «یواشتر شلیک کن» به بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر فجر