مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:352022-01-17فرهنگي

ترجمه ارمنی کتاب شفیعی کدکنی رونمایی شد


مترجم کتاب «ادوار شعر فارسی» محمدرضا شفیعی کدکنی به زبان ارمنی، تداوم ترجمه آثار فاخر آکادمیک در حوزه های مختلف ایرانشناسی از جمله ادبیات فارسی را در ارتقای سطح دانش ایرانشناسان و پژوهشگران ارمنی مؤثر عنوان کرد.

- مترجم کتاب ادوار شعر فارسی محمدرضا شفیعی کدکنی به زبان ارمنی، تداوم ترجمه آثار فاخر آکادمیک در حوزه های مختلف ایرانشناسی از جمله ادبیات فارسی را در ارتقای سطح دانش ایرانشناسان و پژوهشگران ارمنی مؤثر عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ترجمه ارمنی کتاب ادوار شعر فارسی با حضور جمعی از نویسندگان، ادیبان و ایرانشناسان اهل ارمنستان در محل کتابخانه آوتیک ایساهاکیان ایروان رونمایی شد.

هاسمیک کاراپتیان، زبانشناس، فعال فرهنگی و رییس کتابخانه آوتیک ایساهاکیان ایروان در آغاز این مراسم با ارج نهادن به تلاش های رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در راستای ترجمه آثار ارزشمند فرهنگی و ادبی، از اینکه ساختمان مرکزی کتابخانه آوتیک ایساهاکیان میزبان جمعی از ادیبان، پژوهشگران و دانشجویان ایرانشناسی در ایروان است ابراز خرسندی کرد.

او همچنین ترجمه هر کتاب از فارسی به ارمنی را گشودن دریچه ای تازه به روی سرزمین پهناوری که واجد میراث ارزشمند فرهنگی و ادبی است، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه ارمنی کتاب شفیعی کدکنی رونمایی شد

ترجمه ارمنی کتاب شفیعی کدکنی رونمایی شد