مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:502022-01-17ورزشي

الغرافه حریف خطرناکی برای فولاد است / شاگردان نکونام مدعی صعود هستند


پیشکسوت فوتبال با بیان این که تیم الغرافه قطر به همراه فولاد ایران از تیم های مدعی صعود از گروه C هستند، گفت: فوتبال قطر قدرت خود را از تیم های حوزه خلیج فارس فراتر برده و می تواند حریفی جدی و خطرناک برای فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال با بیان این که تیم الغرافه قطر به همراه فولاد ایران از تیم های مدعی صعود از گروه C هستند، گفت: فوتبال قطر قدرت خود را از تیم های حوزه خلیج فارس فراتر برده و می تواند حریفی جدی و خطرناک برای فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا درباره همگروهی فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های شباب الاهلی امارات، آحال ترکمنستان و الغرافه قطر، اظهارکرد: از آن جا که فولاد باید در آسیا با حریفان تا دندان مسلح بازی کند، مطمئنا کار سخت و سنگینی دارد.

ضمن این که باتوجه به حذف تیم های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، همه نگاه ها به دو تیم فولاد و سپاهان است.

وی بیان کرد: بسیار خوشحالم که فولاد به همراه سپاهان در فوتبال آسیا از نام ایران و فوتبال ایران آبروداری کرده اند.

آرزو می کنم در سال های آینده با رعایت تمامی قوانین و داشتن امکانات، هم استقلال و پرسپولیس و هم تمام تیم های ایرانی بتوانند نماینده شایسته ای برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الغرافه حریف خطرناکی برای فولاد است / شاگردان نکونام مدعی صعود هستند

الغرافه حریف خطرناکی برای فولاد است / شاگردان نکونام مدعی صعود هستند