مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:002022-01-17اقتصادي

نصب دستگاه های جدید هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها


رییس صنف جایگاهداران کشور گفت که دستگاه های کارتخوان هوشمند سوخت منصوبه در جایگاه ها مستهلک شده اند و تجهیزات جدید در راه است.

- اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نوسازی جایگاه ها، اظهار کرد: از دو سال قبل که با خرابی های مکرر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت مواجه شدیم، همگان به دنبال ایجاد تغییرات و نوسازی این سیستم بودند ولی متاسفانه تاخیرهایی اتفاق افتاد که منجر به زیان جایگاهداران شده و مردم هم از روال فعلی ناراضی هستند.

وی ادامه داد: ما علی رغم اینکه مسئولیتی در مورد تجهیرات و نوسازی نداریم، برای کمک عملیاتی به دولت و مسئولین نفتی فراخوانی صادر کردیم و خوشبختانه چهار بانک اعلام آمادگی رسمی کردند که به صورت رقابتی و با توافقاتی نسبت به نوسازی و استقرار تجهیزات جدید چه در حوزه سامانه هوشمند سوخت و چه در مورد پرداخت الکترونیک اقدام نمایند که موارد در حال نهایی شدن است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور در مورد حذف یا حفظ کارت سوخت و روش فعلی گفت: ادامه روش سوختگیری با کارت سوخت و یا حذف آن به تصمیمات مسئولین ارشد کشور در آینده بستگی دارد ولی تمامی تلاشها بر این اصل استوار است که تغییرات و نصب تجهیزات جدید برای هر دو حالت جوابگوی نیاز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دستگاه های جدید هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها

نصب دستگاه های جدید هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها