مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:002022-01-17حوادث

امداد رسانی هلال احمر به 76 خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر استان ایلام


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به 76 خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر استان ایلام توسط تیم های عملیاتی هلال احمر امدادرسانی شد.

- علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی بارش برف شب گذشته 10 تیم امدادی هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و تا پاسی از شب مشغول انجام فعالیت های امدادی و پوشش حوادث احتمالی متأثر از بارش برف بودند.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به مناطق برفگیر به 76 خودرو گرفتار شده در جاده ها و بیش از 300 مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: 36 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 10 تیم در محورهای برف گیر استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می کنند.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه های امدادی و خدمات همچنان در محورهای مواصلاتی مستقر و مشغول انجام وظیفه هستند.

علی اکبری افزود: ندای امداد 112 هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی هلال احمر به 76 خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر استان ایلام

امداد رسانی هلال احمر به 76 خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر استان ایلام