مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:052022-01-17اقتصادي

فروش محصولات نانو در کشور به 20 هزار میلیارد تومان افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو مراسم رونمایی از بیش از 50 محصول پیشرفته با فناوری نانو که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، - دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: ما امیدواریم که در سال 1400 نیز فروش محصولات نانو در کشور به 20 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو مراسم رونمایی از بیش از 50 محصول پیشرفته با فناوری نانو که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، گفت: دستاورد هایی که در این نمایشگاه عرضه شده حاصل حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و بنده از این حیث از آقای ستاری تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه ما خوشحالیم که امروز فعالیت های نانو تکنولوژی به ویژه در صنعت نفت، پتروشیمی و انرژی سمت و سوی صنعتی به خود گرفته گفت: امیدواریم که فناوری نانو به ارتقا، ارزانی سازی، رقابت پذیری و افزایش ارزش افزوده در صنعت منجر شود.

سرکار در ادامه ضمن قدردانی از رسانه ها در جهت به تصویر کشیدن دستاورد های نانو تصریح کرد: نشر این دستاورد ها در رسانه ها باعث می شود تا مردم بدانند که پولی که از جیب آن ها خارج می شود در حوزه علم و فناوری هزینه می شود و این دستاورد ها با تولید ثروت و ایجاد اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش محصولات نانو در کشور به 20 هزار میلیارد تومان افزایش می یابد

فروش محصولات نانو در کشور به 20 هزار میلیارد تومان افزایش می یابد