مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:102022-01-17اقتصادي

3 پروژه شاخص شهر بوشهر در سال آینده


قصد داریم اتفاقاتی خوب برای شهر رقم بزنیم که در بودجه سال آینده سه پروژه شاخص بالای 150 میلیارد تومان تعریف خواهیم کرد و در این پروژه ها از پیمانکاران توانمند بهره خواهیم برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در پنجمین نشست مردمی شورا در قالب پویش 48 جلسه خدمت 48 جلسه پاسخگوی در 48 مسجد در مسجد حضرت زینب (س) کوی تنگک اظهار داشت: محلات تنگک با مشکلات زیادی مواجه است که مسؤولین و ساکنان اولیه این محلات باید توجه بیشتری می کردند.

  رییس شورای شهر بوشهر گفت محلات تنگک با مسائل و مشکلات زیادی مواجه هستتد که شورا و شهرداری توجه ویژه ای به این سه محل و سایر محلات کم برخوردار خواهد داشت و در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی برای این محلات اختصاص خواهد یافت.

  وی افزود به دلیل اینکه در تفکیک ها سهم شهرداری دیده نشده هم اکنون برخی از ساکنین این محلات دچار مشکل شدند در حالی که قبل از واگذاری باید تفکیک ها قانونی صورت می گرفت و سهم فضای سبز، خدماتی و آموزشی مشخص می شد تا امروز با این کمبودها مواجه نمی شدیم.

   رییس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: تحویل جاده نیروگاه که مشکل دفع آبهای سطحی دارد اشتباهی بود که توسط شهردار وقت صورت گرفت و در حال حاضر برای کانال دفع آبهای سطحی تنگک ها به 20 میلیارد تومان اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه شاخص شهر بوشهر در سال آینده

3 پروژه شاخص شهر بوشهر در سال آینده