مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:152022-01-17اقتصادي

کاشت 500 میلیون اصله نهال در پویش ایران سرسبز


کاشت 500 میلیون اصله نهال ظرف 14 سال با مشارکت مردم و 70 نهاد و دستگاه اجرایی در قالب پویش ایران سرسبز توسط سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور هدفگذاری شده است.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مشاور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در قالب این پویش مردمی، امسال 6700 هکتار جنگلکاری در سراسر کشور بر اساس توان اکولوژی مناطق انجام می شود.

رضا بیانی افزود: با راه اندازی پویش ایران سرسبز از 8 دی ماه سال جاری تاکنون 3 میلیون اصله نهال در سراسر کشور در مناطق تعیین شده کاشته شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم و نهادهای عضو ستاد این پویش برای نهالکاری و توسعه جنگل های کشور، اظهار داشت: مردم برای پیوستن به این پویش می توانند به ادارات منابع طبیعی شهرستان ها مراجعه کنند.

دبیر پویش ایران سرسبز افزود: بر اساس سند شجره که در 17 شهریور امسال در جلسه کمیته فرهنگی شورای امنیت ملی با حضور سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تصویب شد، اجرای پویش ایران سرسبز در کنار جنگلکاری که هر سال توسط سازمان جنگل ها انجام می شود، تایید و وظایف حدود 70 دستگاه و نهاد از جمله صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و سازمان اوقاف در این پویش مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 500 میلیون اصله نهال در پویش ایران سرسبز

کاشت 500 میلیون اصله نهال در پویش ایران سرسبز