مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:252022-01-17اقتصادي

افزایش 60 درصدی مددجویان طی 3 سال گذشته در مازندران


قائم مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به درآمد 26 میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از ‏محل صندوق صدقات سطح استان، از افزایش 60 درصدی مددجویان استان طی سه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/مازندران قائم مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به درآمد 26 میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از ‏محل صندوق صدقات سطح استان، از افزایش 60 درصدی مددجویان استان طی سه سال گذشته خبر داد.

‏ ابوالحسن رنجبر در گفت و گو با ایسنا، تعداد کل صندوق صدقات (خیابانی، خانگی، ادارات و نهادها) در سطح استان ماندزارن را حدود 375 هزار صندوق اعلام و اظهار کرد: سال گذشته حدود 26 میلیارد تومان کمک نقدی از محل صندوق صدقات سطح استان جمع آوری شد.

رنجبر با اشاره به کاهش نقدینگی صندوق ها به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده کمتر از وجوه نقد و استفاده فراگیر از کارت های بانکی در اثر شیوع کرونا طی 2 سال اخیر، از بکارگیری روش جمع آوری صدقات به صورت الکترونیک خبر داد و افزود: از محسنات پرداخت الکترونیک با کارت های بانکی این است که صدقات سریع تر به دست نیازمندان رسیده و سرقت در آن کاهش پیدا می کند، ضمن اینکه به نیروی انسانی کمتری نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی مددجویان طی 3 سال گذشته در مازندران

افزایش 60 درصدی مددجویان طی 3 سال گذشته در مازندران