مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:452022-01-17اجتماعي

لرستان امشب سپیدپوش می شود/ افت محسوس دما و یخبندان دور از انتظار نیست


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان از بارش برف در بیشتر شهرهای استان خبر داد و گفت: با توجه به همراهی هوای سرد با این سامانه، بارش برف را برای ارتفاعات، - زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به ورد سامانه بارشی به آسمان لرستان از عصر امروز، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، از امروز بعدازظهر تا اوائل ظهر فردا فعالیت موج اصلی بر روی منطقه را داریم که ابرناکی و مه آلودگی و وزش باد شدید را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رگبار باران به همراه رعد و برق را برای اغلب مناطق استان شاهدخواهیم شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان از بارش برف در بیشتر شهرهای استان خبر و ادامه داد: با توجه به همراهی هوای سرد با این سامانه، بارش برف را برای ارتفاعات، مناطق سردسیر و کوهستانی، گردنه ها و شهرهای شمالی و شرقی استان داریم.

اکبری بیان داشت: برای مناطق گرمسیری استان نیز رگبار برف را داریم، ضمن اینکه کولاک برف را برای جاده ها و گردنه های مواصلاتی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شرایط بارشی از صبح فردا سه شنبه از نیمه غربی استان خارج می شود، گفت: اما کماکان تا ظهر بر روی نیمه شرقی استان فعالیت خود را ادامه می دهد تا اینکه به طور کامل از عصر فردا سامانه بارشی از منطقه خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان امشب سپیدپوش می شود/ افت محسوس دما و یخبندان دور از انتظار نیست

لرستان امشب سپیدپوش می شود/ افت محسوس دما و یخبندان دور از انتظار نیست