مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:102022-01-17پزشكي

یک چهارم مردم فارس واکسینه شده اند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارزیابی مناسب از سطح واکسیناسیون علیه کرونا در استان فارس اعلام کرد که حدود 25 درصد از مردم در فارس هر سه دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- دکتر سید وحید حسینی دوشنبه 27 دی در چهارصد و هفتاد و چهارمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه تاکنون 25 درصد از مردم استان برای دریافت سه دُز واکسن کرونا اقدام کرده اند و قدردانی از این مشارکت، از تمامی گروه های هدف استان خواست تا هر چه سریع تر در این زمینه اقدام کنند.

حسینی ضمن بررسی آمارهای ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در مناطق مختلف استان فارس، افزود: با وجود کاهش نسبی آمار در مقایسه با دو سال گذشته، این ویروس همچنان قربانی می گیرد و نظارت جدی بر روند خدمت رسانی به مردم و بیماران، یک ضرورت است.

او در ادامه اعزام بازرسان دانشگاه به مناطق مختلف استان با هدف نظارت بر روند اقدامات در مراکز ارائه خدمت به بیماران را در دستور کار اعضای این ستاد قرار داد و گفت: لازم است با تلاش مجموعه سلامت بکوشیم پیامدهای منفی این بحران را تا حد امکان کاهش داده و مردم کمترین آسیب را تجربه کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی محور اساسی دیگر برای موفقیت برنامه های مقابله با کرونا را مشارکت مردم برای حفاظت از خود در برابر این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم مردم فارس واکسینه شده اند

یک چهارم مردم فارس واکسینه شده اند