مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:102022-01-17اجتماعي

جزییات بارش برف زمستانی در گیلان/ بارش برف در گیلان 130 سانتی متری شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با اشاره به میزان بارش ها در گیلان گفت: هم اکنون در برخی از محورهای مواصلاتی گیلان ازجمله محور زیاز - شوک و محور رودسر - لات محله برفی به ارتفاع 130 سانتی متر باریده است.

- فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش شدید برف در تعدادی از محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: ترافیک در محورهای استان به غیراز محور پونل-خلخال در جریان است.

وی با اشاره به میزان بارش ها در گیلان بیان کرد: از ابتدای بارش برف در گیلان تاکنون در محور رشت-لوشان برفی به ارتفاع 20 سانتی متر، محور سیاهکل-دیلمان برفی به ارتفاع 100 سانتیمتر، محور زیاز - شوک برفی به ارتفاع 130 سانتی متر، محور رودسر - لات محله برفی به ارتفاع 130 سانتی متر، محور بلوردکان-خصیب دشت برفی به ارتفاع: 100 سانتیمتر، محور شوک-ملکوت برفی به ارتفاع 90 سانتیمتر، محور حشمت آباد - قوشه لانه برفی به ارتفاع 60 سانتیمتر و محور ویه – کلیشم برفی به ارتفاع 40 سانتیمتر برف باریده است.

مرادی با اشاره به بارش خفیف برف در تعدادی دیگر از محورهای مواصلاتی گیلان، افزود: تاکنون در️ محور رشت ـ لاهیجان برفی به ارتفاع 15 سانتیمتر، محور رشت ـ خمام برفی به ارتفاع 10 سانتی متر، محور اسالم ـ خلخال در محدوده استان گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بارش برف زمستانی در گیلان/ بارش برف در گیلان 130 سانتی متری شد

جزییات بارش برف زمستانی در گیلان/ بارش برف در گیلان 130 سانتی متری شد