مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:152022-01-17سياسي

23 برنامه «کاروان قرآنی سردار دل ها» در گلستان برگزار شد


رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حدود 23 برنامه در قالب « کاروان قرآنی سردار دل ها» در نقاط مختلف گلستان برگزار شد.

- گرگان- رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حدود 23 برنامه در قالب کاروان قرآنی سردار دل ها در نقاط مختلف گلستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی حسینی واعظ بعدازظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از حاملان و خادمان قرآن کریم اظهار کرد: این کاروان قرآنی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)، سردار سلیمانی با تلاوت قارایان و حافظان برجسته استان در 23 منطقه برگزار شد.

وی افزود: در این کاروان از ظرفیت های توانمند استان بهره گرفته شد و این فرصت را فراهم کردیم تا قاریان و حافظان قرآن و همچنین گروه های تواشیح و مدیحه سرایی هنر خودشان را ارائه کنند.

حسینی واعظ بیان کرد: حضور گرم و صمیمانه قاریان اهل سنت و تشییع در مناطق مختلف استان اعم تشییع و تسنن بسیار دلگرم کننده بود و این در حالی است که خبرهای خوبی از سمت گلستان در سطح جهان شنیده نمی شد.

وی ادامه داد: با برگزاری این کاروان به همگان این پیام را مخابره کردیم که همه مردم گلستان چه شیعه و سنی در کنار هم برادرانه و با محوریت قرآن زندگی می کنند.

ایجاد کاروان های قرآنی یکی از ابتکارات گلستان بوده است وی با بیان اینکه ایجاد کاروان های قرآنی یکی از ابتکارات گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 برنامه «کاروان قرآنی سردار دل ها» در گلستان برگزار شد

23 برنامه «کاروان قرآنی سردار دل ها» در گلستان برگزار شد