مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:202022-01-17پزشكي

تزریق بیش از 7 میلیون دُز واکسن کرونا در فارس


آمار روزانه از وضعیت کروناویروس در استان فارس حاکیست که تعداد دُزهای اول، دوم و سوم واکسن علیه کرونا در این استان از مرز 7 میلیون دُز عبور کرده است.

- براساس آخرین آمار اعلامی علوم پزشکی شیراز، طی مدت شیوع کروناویروس در شهرستان های زیر مجموعه این دانشگاه یک میلیون و 872 هزار و 417 تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه و براساس آن 516 هزار و 123 بیمار مثبت شناسایی شده است.

این آمار گواه اینست که طی 24 ساعت گذشته و با بستری شدن 81 بیمار جدید، تعداد کل افراد بستری به دلیل ابتلا به کرونا در فارس به 335 بیمار رسیده است حال آنکه 56 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

به استناد آخرین آمار متاسفانه در 24 ساعت گذشته 2 نفر از بیماران مبتلا به کروناویروس در فارس جان خود را از دست دادند و آمار قربانیان این بیماری از ابتدا تا صبح دوشنبه 27 دی به عدد 7452 نفر رسیده است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 506 هزار و 692 هم استانی مبتلا به کووید19 بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

برابر این آمار در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 7 میلیون دُز واکسن کرونا در فارس

تزریق بیش از 7 میلیون دُز واکسن کرونا در فارس