مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:202022-01-17سياسي

بودجه کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه سال آینده مورد توجه قرار می گیرد


مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا وزارت کشور گفت: بودجه کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه سال آینده مورد توجه قرار می گیرد.

- ، محمدرضا صمیمی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار کرمانشاه که در تالار انتظار این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری ها به لحاظ اقتصادی در اقتصاد شهرها و حتی استان ها اثرگذار است.

وی با اشاره به روند قانونی انتخاب شهردار، افزود: طبق قانون شوراها در کشور، وظایف شهرداری ها شامل 400 نوع فعالیت می شود که با توجه به این تنوع، این نهاد خدمات رسان می تواند باعث ارتقا رضایت و یا گلایه مندی شهروندان شود.

مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا وزارت کشور به پیچیدگی، رسمیت و تمرکز در انجام امور و فعالیت های شهرداری ها اشاره کرد و گفت: انتخاب یک شهردار با شایستگی فردی، سازمانی و راهبردی برای مدیریت مجموعه شهری و در کنار آن بکارگیری منابع انسانی ماهر و کارآمد همواره مسیر رسیدن به اهداف سازمانی موردنظر را سهولت می بخشد.

صمیمی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری و آسایش و رفاه شهروندان یکی از اولویت های مهم شهرداران باشد، تصریح کرد: برای رسیدن به تراز یک کلانشهر و گره گشایی از مشکلات باید یک نگاه سازمانی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه سال آینده مورد توجه قرار می گیرد

بودجه کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه سال آینده مورد توجه قرار می گیرد