مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:202022-01-17ورزشي

اسکورت ویژه پرسپولیسی ها/ وسواس سرمربیان نسبت به وضعیت چمن


تیم پرسپولیس تهران در میان تشویق چند تن از هوادارانش و با اسکورت ویژه پلیس به ورزشگاه فولادشهر رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران امروز در قالب مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.

این مسابقه پیش از آغاز حواشی داشت که در ادامه آن ها را می خوانیم: *در هفته گذشته برخی حواشی درباره احتمال حضور هواداران در ورزشگاه وجود داشت که پیش از این دیدار روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

*پیش از حرکت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به سمت ورزشگاه فولادشهر چند تن از هواداران این تیم در هتل محل اقامت این تیم تجمع و به تیم محبوب خود روحیه دادند.

*پس از اتفاقاتی که برای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی قبلی در اصفهان رخ داد، این تیم با اسکورت ویژه به ورزشگاه فولادشهر رسید.

*پس از هفته ها تلاش، مجوز بازی دو بازیکن تاجیک تیم فوتبال پرسپولیس صادر شد، اما خبری از این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی سرخ پوشان نیست.

*یحیی گل محمدی پیش تر و دو بار توانسته با ذوب آهن به قهرمانی جام حذفی برسد، بازگشت او به ورزشگاه فولادشهر در قامت سرمربی پرسپولیس و قرار گرفتن مقابل ذوبی ها از اتفاقات ویژه این دیدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورت ویژه پرسپولیسی ها/ وسواس سرمربیان نسبت به وضعیت چمن

اسکورت ویژه پرسپولیسی ها/ وسواس سرمربیان نسبت به وضعیت چمن