مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:452022-01-17فرهنگي

توضیحاتی درباره برگزاری جشنواره بین المللی «سرخ نگاران»


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از دومین جشنواره بین المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت با عنوان سرخ نگاران، - توضیحاتی درباره برگزاری جشنواره بین المللی سرخ نگاران مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از دومین جشنواره بین المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت با عنوان سرخ نگاران، از ارسال 700 عنوان کتاب از 40 ناشر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با بیان اینکه جشنواره بین المللی سرخ نگاران برای کتاب های منتشر شده ارسالی 98-99 با شعار فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل گیری تمدن نوین اسلامی برگزار می شود، توضیح داد: تاکنون 700 عنوان کتاب از 40 ناشر برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این آثار در دو گروه کودک و نوجوان و بزرگسال و در 3 بخش ادبیات و هنر ، مستندنگاری و نقد و پژوهش مورد داوری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در اسفندماه سال جاری در آستانه هفته شهید برگزار می شود گفت: رسانه کتاب در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط بین نسلی اثربخشی زیادی دارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران با تفکیک مخاطبان برای رده های سنی مختلف نسبت به انتشار کتاب اقدام می کند و نویسندگان این حوزه را مورد حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره برگزاری جشنواره بین المللی «سرخ نگاران»

توضیحاتی درباره برگزاری جشنواره بین المللی «سرخ نگاران»