مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:052022-01-17فناوري

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟


طراحی فروشگاه اینترنتی به شکل های مختلف انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام شرکت طراحی وب ایرانیان، از آن جمله می توان به استفاده از نرم افزارهای رایگان مانند وردپرس و یا استفاده از خدمات قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟ توسط فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان شما به سادگی و بدون نیاز به هیچ دانش فنی قادر خواهید بود تا محصولات خود را در اینترنت به فروش برسانید.

از آنجایی که سایتهای طراحی شده توسط طراحی وب ایرانیان تحت استاندارد سئو گوگل می باشند، محصولات شما به صورت اتوماتیک در گوگل اضافه خواهد شد.

همچنین به دلیل اتصال سایتهای راه اندازی شده به موتور جستجوگر کالای ترب همزمان با اضافه سازی محصولات به فروشگاه اینترنتی محصولات شما در سایت ترب و ایمالز نیز نمایش خواهند داشت.

لذا دسترسی مشتریان شما که به دنبال خرید آن محصول بودند و یا آن محصول را در اینترنت جستجو کرده اند به سادگی میسر می باشد.

در واقع مشتریانی که به دنبال خرید کالایی از اینترنت هستند مشتریان بالقوه آن محصول محسوب می شوند و زمانی که سایت شما تحت استاندارد سئو گوگل می باشد باعث خواهد شد تا مشتریان بالقوه که به دنبال خرید اینترنتی آن محصول می باشند به صفحه سایت شما دسترسی پیدا کنند و این یعنی میزان فروش بسیار بالاتر در مقایسه با فروش سنتی محصولات.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟