مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:152022-01-17سياسي

جریان سازی رسانه ای و تبیین مفاهیم انقلاب در دستور کار روابط عمومی ها باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تولید محتوا، جریان سازی رسانه ای و تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی در قالب اقدامات اثرگذار در دستور کار روابط عمومی ها در دهه فجر سال جاری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در سیزدهمین جلسه هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان سمنان که در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسیر انقلاب اسلامی مسیر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

وی افزود: تولید محتوا، جریان سازی رسانه ای و تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی در قالب اقدامات اثرگذار بر متن جامعه، در دستور کار روابط عمومی ها در ایام الله دهه فجر سال جاری قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: ما امروز در جنگ رسانه ای قرار داریم و ضرورت دارد تا در این جنگ رسانه ای، روایت های خود را داشته باشیم و اقداماتی که اثرگذاری بیشتری در متن جامعه دارد را در دستور کار قرار دهیم.

ریواده با بیان اینکه ارزش های انقلاب اسلامی بدون تاریخ مصرف و ابدی است، عنوان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان لازم است تا در این بخش به تولید محتوا، اطلاع رسانی و جریان سازی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی رسانه ای و تبیین مفاهیم انقلاب در دستور کار روابط عمومی ها باشد

جریان سازی رسانه ای و تبیین مفاهیم انقلاب در دستور کار روابط عمومی ها باشد