مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:302022-01-17سياسي

بار ترافیکی جاده سه قلعه زیاد است


رییس شورای شهر سه قلعه با بیان اینکه مهم ترین خواسته مردم رسیدگی به جاده های شهر است، گفت: بار ترافیکی زیادی بر دوش محور سه قلعه است.

- ، محمد کریمی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران سرایان که به دستور استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: شهر سه قلعه مردمان قانع و سخت کوش اما رنجوری دارد که 2 خواسته مهم دارند.

وی افزود: مهم ترین خواسته مردمان این شهر رسیدگی به وضعیت جاده های این شهر است که معضلات زیادی دارد که با توجه به بارندگی و سیل روز گذشته در استان و تخریب جاده ها مشکلات زیادی برای مردمان شهر ایجاد کرده است.

وی با کنایه از اینکه سنگ به پای جاده های شهر سه قلعه خورده است، ادامه داد: بیشتر مردم شهرستان سرایان و مسافران از جاده مرگ فرار کرده و به این جاده می آیند و قسمت عمده بار ترافیکی جاده قاین – سه راهی روم را این جاده تحمل می کند و از آنجایی که 90 درصد از مدیران استانی شهرهای همجوار از این جاده عبور می کنند نیاز است تا فکری اساسی برای ترمیم جاده ها برداشته شود.

به گفته وی با توجه به آسیب جدی به جاده های شهر سه قلعه و نزدیک شدن به عید نوروز و ازدحام مسافران در صورتی که فکری برای جاده های شهرستان برداشته نشود شاید نتوانیم آنچه در شأن آنها است میزبانی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار ترافیکی جاده سه قلعه زیاد است

بار ترافیکی جاده سه قلعه زیاد است