مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:352022-01-17سياسي

تجربیات ایران اسلامی روشنی بخش مسیر حرکت ملت های آزادی خواه است


فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: آزادمردان مسلمان در سراسر دنیا در حال حرکت به سمت تمدن اسلامی هستند و تجربیات گرانبهای ایران مسیر حرکت را برای ملت های آزادی خواه روشن تر می کند.

- فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: آزادمردان مسلمان در سراسر دنیا در حال حرکت به سمت تمدن اسلامی هستند و تجربیات گرانبهای ایران مسیر حرکت را برای ملت های آزادی خواه روشن تر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) امروز (دوشنبه) در جشنواره ترجمان فتح که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ایده اصلی شکل گیری نهضت ترجمه انقلاب اسلامی در دانشگاه امام حسین (ع) پس از آن شکل گرفت که در جلسات متعدد، رهبر معظم انقلاب بر مسأله ترجمه به ویژه در مورد آثار مکتوب خوب تأکید فراوان کردند.

این تأکید در دهه 90 اوج گرفت و در سال 1395 پروژه نهضت ترجمه در دانشگاه کلید خورد.

وی ادامه داد: هم اکنون در زمستان 1400 و پس از کسب تجربیات فراوان در این عرصه، در فاز سوم نهضت ترجمه، افق های بسیار روشنی پیش روی ما گشوده شده است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) افزود: نهضت ترجمه از دو جهت برای حرکت آینده ضروری است؛ نخست اینکه لازم است میراث بلند انقلاب اسلامی که در بخش های اخلاقی، تربیتی، علمی، فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات ایران اسلامی روشنی بخش مسیر حرکت ملت های آزادی خواه است

تجربیات ایران اسلامی روشنی بخش مسیر حرکت ملت های آزادی خواه است