مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:102022-01-17اقتصادي

همه چیز درباره تعاونی مسکن


حتما نام ساختمان و برج هایی را شنیده اید که بصورت تعاونی ساز ساخته شده و خرید و فروش می شوند، شرایط سازه های این چنینی با ساختمان های دیگری که ساخته می شوند کمی متفاوت است و این تفاوت در بخش تامین سرمایه و اجرای آن می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام تهران برج، در این مطلب قصد داریم به بررسی همه چیز درباره تعاونی مسکن بپردازیم و علت شکل گیری، نوع ساخت و هدف از تشکیل آن را بررسی نماییم.

شکل گیری تعاونی مسکن اول به این نکته اشاره کنیم که از نگاه قانون تعاونی مسکن به منظور تهیه زمین و ساختمان و خانه و آپارتمان های مسکونی و واگذاری آنها بصورت نقد یا اقساط به اعضای خود تشکیل میشود .

در ادامه اختیارات دیگری از قبیل اجرا و نگهداری نیز به آن داده شده که ما بطور خلاصه بدان اشاره کردیم اما بطور کلی تعاونی مسکن میتواند توسط شخص یا اشخاصی به منظور ساخت یک ساختمان از ابتدا که شامل تهیه زمین ، اخذ مجوزات تا مراحل پایانی تشکیل میشود.

حال میتوان نتیجه گرفت که یک تعاونی میتواند توسط عده ای که هم صنف ، هم محله ، همکار تشکیل شود و نام هایی مانند تعاونی مسکن کارکنان ارتش شامل عده ای از کارکنان ارتش است که تشکیل تعاونی داده اند سپس از بین خود شخص یا اشخاصی را به عنوان مدیر عامل و هیات مدیره انتخاب کرده و مدیریت تعاونی برای مدیریت پروژه به آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره تعاونی مسکن

همه چیز درباره تعاونی مسکن