مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:102022-01-17اجتماعي

بازگشایی راه های اصلی و فرعی گیلان تا ساعاتی دیگر


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به آخرین وضعیت راه های اصلی و روستایی در گیلان گفت: با اقدامات صورت گرفته تمامی راه های مناطق روستایی باز و تلاش ها برای بازگشایی راه های فرعی ادامه داشته و تا چند ساعت دیگر این کار انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امیر مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی دستگاه ها در هنگام بحران برف در حالت آماده باش هستند، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف در گیلان هماهنگی بین دستگاه ها انجام و عملیات به نحو خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه های اصلی و روستایی در گیلان افزود: با اقدامات صورت گرفته تمامی راه های مناطق روستایی باز و تلاش ها برای بازگشایی راه های فرعی ادامه داشته و تا چند ساعت دیگر این کار انجام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تأکید بر آرام بودن شرایط حاکم بر استان گیلان بیان کرد: در برخی نقاط گیلان از جمله رودبار به علت پارگی سیم های برق در اثر بارش برف برق قطع و اکنون شرایط به حالت نرمال رسیده است.

مرادی از عدم مشکل سوخت رسانی در گیلان به دلیل بارش برف خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات موجود اکنون گزارشی مبنی بر در راه ماندن مسافران در جاده به ستاد مدیریت بحران اعلام نشده و تمامی دستگاه های امدادرسان در جاده ها مستقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه های اصلی و فرعی گیلان تا ساعاتی دیگر

بازگشایی راه های اصلی و فرعی گیلان تا ساعاتی دیگر