مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:252022-01-17سياسي

نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته زن، نمایشگاه های دستاوردهای بانوان در سطح استان با هدف حمایت از زنان سرپرست خانواده برگزار می شود.

- ، مرضیه جلیل پور ظهر دوشنبه در کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در آستانه چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت پرشور زنان استان در برنامه ریزی و برگزاری باشکوه آیین های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و آشناسازی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف این کمیته به شمار می رود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کارشناسان امور بانوان فرمانداری های تابعه استان مسئولیت کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ها را بر عهده دارند.

جلیل پور ادامه داد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از نقش مؤثر زنان و حضور آنان در اجتماع برنامه ریزی هایی انجام شده و برنامه هایی با همکاری دستگاه های اجرایی استان در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود