مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:352022-01-17اجتماعي

خسارت سیلاب به تأسیسات شهری سرایان/شهرداری اعتبار برای جبران خسارت ها ندارد


شهردار سرایان با اشاه به اینکه سیلاب سیلاب خسارت های زیادی به بخش های مختلف شهری وارد کرده است، گفت: اعتبارات شهرداری کفاف جبران خسارت های را نمی دهد.

- ، رضا مطلبی پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران سرایان که به دستور استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهارکرد: محدوده خدمات شهری 140 و حریم شهر 900 هکتار است که اختلاف زیادی با هم دارد.

وی با بیان اینکه در بالا دست شهر با بحران بیشتری مواجه شده ایم، بیان داشت: در گذشته طرح جمع آوری آب های سطحی و سیلاب شهری و استفاده مجدد از آن در قسمتی انجام شده در پایین دست شهر طرح ذخیره آب های سطحی را داریم و برای کشاورزی مصرف می شود.

وی با بیان اینکه در این سیلاب متحمل خسارت های زیادی شدیم، گفت: شهرداری این شهرستان جزو شهرداری ها با بدهی های بالا و در آمد پایدار و محلی کم است.

شهردار سرایان با اشاره به اینکه از 140 هکتار بافت شهری 40 هکتار آن بافت فرسوده و مابقی مهندسی سازی و اصولی است، گفت: خانه های مردم بافت خشت و گلی دارد.

وی با بیان اینکه در این سیلاب میدان ورودی شهر به سمت بیرجند 50 درصد خسارت دید، گفت: آسفالت خیابان ها، جدول ها و کانال های دفع آب های سطحی دچار خسارت شدید شد و برگرداندن همین شرایط برای شهرداری سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیلاب به تأسیسات شهری سرایان/شهرداری اعتبار برای جبران خسارت ها ندارد

خسارت سیلاب به تأسیسات شهری سرایان/شهرداری اعتبار برای جبران خسارت ها ندارد