مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:402022-01-17اقتصادي

افزایش سهمیه خبرنگاران استان مرکزی در طرح جهش تولید مسکن دنبال شود


از اداره کل راه و شهرسازی استان انتظار می رود نسبت به افزایش سهمیه خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان در طرح جهش تولید مسکن تا 2 برابر موجود اقدام کند.

- ، فرزاد مخلص الائمه ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به اهمیت طرح جهش تولید مسکن، عنوان کرد: این طرح یکی از برنامه های جدی و اساسی دولت حتی پیش از آغاز فعالیت دولت برای گسترش عدالت و رشد اقتصادی بود که در استان مرکزی با ساخت 8 هزار و 100 واحد مسکونی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه تمامی فرآیندها و ضوابط قانونی طرح جهش مسکن در این استان رعایت شده است، عنوان کرد: در صورتی که سهمیه ای خارج از قانون به فردی واگذار شود بلافاصله حق سهم از آن فرد سلب و به مشمولین واقعی واگذار شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح جهش تولید مسکن با جدیت در استان مرکزی پیگیری می شود و زمین این طرح از اراضی موقوفه کشاورزی در مجاورت اراک با تغییر کاربری و الحاق به شهر تأمین و پیمانکار مربوطه نیز انتخاب شده که آغاز عملیات اجرایی این طرح به زودی و با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور انجام می شود.

مخلص الائمه گفت: شهر اراک به عنوان مرکز استان مرکزی 46 درصد از مجموع جمعیت این استان را در خود جای داده و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در واگذاری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه خبرنگاران استان مرکزی در طرح جهش تولید مسکن دنبال شود

افزایش سهمیه خبرنگاران استان مرکزی در طرح جهش تولید مسکن دنبال شود