مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:052022-01-17فرهنگي

کتاب مقدس اردبیلی رونمایی شد/ارجعیت مطالعه بر سایر مستحبات


با حضور مسئولان فرهنگی و هنری استان اردبیل، کتاب مقدس اردبیلی بزرگ مردی از اردبیل رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر دوشنبه در سالن فرهنگی نیار برگزار شد، نویسنده این کتاب با اشاره به تدوین این اثر برای گروه سنی نوجوانان اظهار کرد: این کتاب برای گروه سنی نوجوانان تدوین شده تا با مطالعه این اثر فاخر بتوانند بیشتر با زوایای شخصیتی و زندگی مقدس اردبیلی آشنایی پیدا کنند.

حبیب یزدانی تصریح کرد: در تدوین این کتاب حجت الله عینی به عنوان تصویرگر و زهرا دلاورقوام به عنوان منابع تحقیقی یاریگر ما بودند که موفق شدیم این کتاب را آماده چاپ و ارائه کنیم که در 2 هزار جلد در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

وی با قدردانی از حمایت های حوزه هنری استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: امیدواریم نسل نوجوان و جوان با مطالعه چنین آثار ارزشمند با زوایای شخصیتی مقدس و محقق اردبیلی آشنایی پیدا کرده و بتوانند چنین شخصیتی را الگو و معیار رفتاری و زندگی خود قرار دهند.

نویسنده این کتاب دلیل نام گذاری مقدس اردبیلی برای این شخصیت را پاکدامنی و زیست پاک این شخصیت توصیف کرد و افزود: از آنجایی که این چهره تابناک در عالم تشیع همچنان مطالعه و تحقیق می کرد، به این لقب محقق اردبیلی دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مقدس اردبیلی رونمایی شد/ارجعیت مطالعه بر سایر مستحبات

کتاب مقدس اردبیلی رونمایی شد/ارجعیت مطالعه بر سایر مستحبات