مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:202022-01-17بين الملل

یک فلسطینی ساکن قدس تهدید کرد منزلش را مقابل اشغالگران منفجر می کند


نیروهای رژیم اشغالگر منزل یک شهروند فلسطینی که تهدید به خودسوزی و آتش زدن منزلش در صورت نزدیک شدن هر کس به آن کرده را محاصره کردند.

- نیروهای رژیم اشغالگر منزل یک شهروند فلسطینی که تهدید به خودسوزی و آتش زدن منزلش در صورت نزدیک شدن هر کس به آن کرده را محاصره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس رژیم صهیونیستی امروز، دوشنبه با فلسطینی های حامی محمود صالحیه که کپسول گازی را بر بام منزلش در دست داشت و تهدید کرد در صورت اجرای تخلیه منزلش در محله الشیخ جراح در بیت المقدس خودش را آتش می زند، درگیر شد.

پلیس و شهرداری قدس در بیانیه ای مشترک گفتند، نمایندگان به منزل محمود صالحیه رفتند تا دستور تخلیه را بعد از اختصاص زمینی برای احداث مدرسه ای برای ساکنان محله الشیخ جراح اجرا کنند.

مذاکره کنندگان بعد از اینکه تعدادی از ساکنان خودشان را با کپسول های گاز و مواد آتش زای دیگر مجهز کرده بودند وارد منزل صالحیه شدند.

شاهدان عینی به خبرگزاری فرانسه گفتند، درگیری ها بین نیروهای امنیتی و ساکنان محلی بعد از ورود پلیس درگرفت اما بعد کاهش یافت.

یک سال پیش دادگاه مرکزی قدس به خانواده صالحیه دستور داده بود زمینی را به بهانه احداث مدرسه ای برای خانواده ها تخلیه کنند که شامل 18 کلاس و شش زمین بازی برای بچه ها می شود که این خانواده با آن دستور مخالفت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فلسطینی ساکن قدس تهدید کرد منزلش را مقابل اشغالگران منفجر می کند

یک فلسطینی ساکن قدس تهدید کرد منزلش را مقابل اشغالگران منفجر می کند