مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:402022-01-17سياسي

ارسال 425 اثر به جشنواره ملی «اذان منتظران»


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: تاکنون 425 اثر در سه محور علمی، ادبی و هنری از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی اذان منتظران در استان ارسال شده است.

- ، مهدی باب الحوائجی دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره سراسری اذان منتظران ، هدف نهایی از این جشنواره را ایجاد فضای معنوی با موضوع اذان در سطح کشور دانست و افزود: استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به دلیل ظرفیت های فرهنگی و مذهبی بالا منبع ایجاد این فضای معنوی در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 375 اثر پالایش و تأیید شده شامل 50 اثر در زمینه شعر و دلنوشته، خاطره نویسی 41 اثر، خوشنویسی 25 اثر، داستان کوتاه 18 اثر، عکس 57 اثر، کلیپ 58 اثر، مقاله 21 اثر، نقاشی 87 اثر، موشن گرافی 10 اثر و مستند هشت اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، از اذان به عنوان معبر ورودی به عرش الهی و کلید ورودی به صندوقچه ثبت و ضبط نگه داری اعمال نام برد و افزود: جشنواره اذان یک رویداد فرهنگی برای معنوی سازی فضای عمومی کشور و استان است.

باب الحوائجی با تاکید بر ضرورت انجام تبلیغات در فضای شهری و محیطی در خصوص اطلاع رسانی این جشنواره گفت: شهرداری های استان از تمامی امکانات خود برای انجام تبلیغات یکپارچه برگزاری این رویداد ملی در سطح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 425 اثر به جشنواره ملی «اذان منتظران»

ارسال 425 اثر به جشنواره ملی «اذان منتظران»