موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:402022-01-17ورزشي

علت استعفای سرمربی قشقایی/رجب زاده: هیچ صحبتی با باشگاه ذوب آهن نداشتم


سرمربی سابق تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: من دفعه قبل هم که استعفا دادم حواشی مبنی بر حضورم روی نیمکت ذوب آهن به وجود آمد که این اخبار را تکذیب می کنم و هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه ذوب آهن نداشتم.

- مهدی رجب زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دلیل استعفای خود در تیم قشقایی شیراز اظهار داشت: تیم شرایط خوبی داشت و نتایج خوبی توانستیم کسب کنیم.

با توجه به این موضوع، توقعات از تیم بالا رفت، من پس از بازی با مس کرمان استعفا دادم ولی طی صحبتی که با مدیران داشتم در قشقایی ماندنی شدم.

 در صحبتی که در ابتدای حضورم در قشقایی با مدیران داشتم قرار بر این شد که این تیم را قوی تر کنیم که در این زمینه موفق بودیم.

وی افزود: در ادامه راه مشکلات مالی و مسائل دیگر به وجود آمد که در روحیه تیم تاثیر منفی گذاشت.

بازیکنان  با مشکلات به وجود آمده درگیر شدند که منجر به بر هم ریختن تیم شد.

شرایط سختی به وجود آمد که باعث شد تمرکز بازیکنان پایین بیاید و با دیدن چنین موضوعاتی بعد از بازی با مس کرمان استعفا دادم و با مدیران باشگاه جلسه ای برگزار کردم.

  رجب زاده ادامه داد: طی صحبت با مسئولان باشگاه قرار بر این شد که بودجه ای به تیم تزریق کنند و من به کار خود ادامه دادم ولی به نظرم مشکلات تیم بیشتر از حمایت های مالی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت استعفای سرمربی قشقایی/رجب زاده: هیچ صحبتی با باشگاه ذوب آهن نداشتم

علت استعفای سرمربی قشقایی/رجب زاده: هیچ صحبتی با باشگاه ذوب آهن نداشتم