مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:452022-01-18حوادث

آنچه به یک حادثه دامن زد


یک حادثه دردناک سرقت در مرکز خراسان جنوبی، باعث ترس مردم شده و آنان را بی اعتماد کرده است؛ حادثه ای که مردم را هوشیارتر کرده تا درب خانه خود را به روی هر فردی نگشایند.

- دستش را روی زنگ می گذارد تا صاحب خانه مجبور به باز کردن درب منزل شود.

صاحب خانه که زن مسنی است درب را می گشاید و به جای اینکه با مامور برق مواجه شود، با زنی جوان که قصد سرقت دارد مواجه می شود.

زن جوان با چکشی در دست به جان صاحب خانه می افتد؛ در حین ضربات چکش پسر صاحب خانه از راه می رسد و دنبال سارق می دود تا بتواند او را دستگیر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این داستان یک دزدی عجیب در بیرجند است؛ دزدی که در فضای مجازی بسیار صدا کرد چراکه بیرجند یکی از امن ترین شهرها در کشور بوده و مردمش به دور از این حاشیه ها و سرقت ها بوده اند، اما اکنون این حادثه آنان را ترسانده است.

هرچند ترس زمینه ای برای هوشیار ماندن است.

حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی می گوید: سوابق متهمه بررسی شد و متوجه شدیم که وی، یک فرد سابقه دار است؛ بنابراین این فرد مجددا احضار شده و قرار بازداشت موقت صادر شده و روانه زندان شد.

مردم موارد ایمنی را رعایت کنند سرهنگ کاظم صادقی، رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از مردم می خواهیم هوشیارتر بوده و درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه به یک حادثه دامن زد

آنچه به یک حادثه دامن زد