مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:152022-01-18سياسي

مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان آمل معرفی شد


آیین تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه شهرستان آمل با معرفی میلاد عظیمی فعال رسانه ای و خبری به عنوان مسؤول جدید برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آیین تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه این شهرستان دوشنبه شب با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن همایش های سپاه ناحیه آمل برگزار شد.

در این مراسم میلاد عظیمی فعال رسانه ای و خبری طی حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران به عنوان مسؤول جدید بسیج رسانه منصوب شده و از زحمات علی نیکزاد قدردانی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه امروزه از بازوان پرتوان برای ارتباط بین مردم و مسؤولان است، اظهار کرد: در عصری قرار داریم که استکبار جهانی با به خدمت گرفتن همه توان خود علیه کشورمان بمباران خبری دارند و رسانه های خدمتگزار و انقلابی با تلاش شبانه روزی اقتدار، امنیت و قدرت کشورمان را به نمایش درآورده و همانند گذشته تمام توطئه های آنها را نقش بر آب می کنند.

جابر عسگری با اعلام اینکه بسیج رسانه مکانی برای هم اندیشی همه افکار است، با اشاره به اخلاق مداری بسیجی، افزود: رسانه های اثرگذار بدون هیچ جناح بندی به فکر کشور و توسعه آن هستند و مشکلات و معضلات را با نگاه کارگشایی و رفع گره از مردم انتشار می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان آمل معرفی شد

مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان آمل معرفی شد