مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:202022-01-18اجتماعي

700نفر نیروی انسانی و 250 دستگاه خودرو معابر شهری همدان را برف روبی می کنند


معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به فعالیت 700 نفر نیروی خدماتی و 250 دستگاه ماشین مکانیزه و غیره مکانیزه در عملیات برف رویی و پاکسازی معابر گفت: - ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به فعالیت 700 نفر نیروی خدماتی و 250 دستگاه ماشین مکانیزه و غیره مکانیزه در عملیات برف رویی و پاکسازی معابر گفت: با آمادگی کامل درحال خدمات رسانی به شهروندان همدانی هستیم.

حسین مردانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پرسنل خدمات شهری شهرداری همدان از چند روز گذشته با آمادگی کامل و با توجه به بارش های خفیف در مناطق شهری در حال خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری بیان کرد: شب گذشته، همدان اولین بارش چشمگیر برف خود را تجربه کرد که با اولویت بندی خیابان های اصلی و معابر با کمک وسایل خودرویی و نیروی انسانی با تلاش و پشتکار مانع به وجود آمدن مشکل برای شهروندان همدانی شدند.

مردانی به اولویت بندی خیابان ها و معابر شهری اشاره کرد و افزود: خیابان ها و معابر شهری را با سه سطح اولویت بندی کردیم که سطح اول خیابان های اصلی، سطح دوم خیابان های فرعی و سطح سوم معابر فرعی یا کوچه های 18متری و 12متری است.

وی افزود: با توجه به اولویت سطح یک، خیابان های اصلی قبل از ساعت شش صبح، نمک پاشی و پاکسازی شد و پرسنل خدمات شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700نفر نیروی انسانی و 250 دستگاه خودرو معابر شهری همدان را برف روبی می کنند

700نفر نیروی انسانی و 250 دستگاه خودرو معابر شهری همدان را برف روبی می کنند