مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:202022-01-18ورزشي

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور/ادامه فعالیت تیم تراکتور با مدیریت قبلی


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از ادامه فعالیت باشگاه تراکتور با مدیریت قبلی خبر داد.

- محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص آخرین وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و تکلیف مدیریت این باشگاه اظهار داشت: در حال حاضر هیچ اتفاق جدیدی در این مورد رخ نداده و روند تغییر تیم مدیریتی آن تغییری نداشته است.

وی در خصوص واگذاری تیم سرخپوش تبریزی به مجموعه صنایع مس خاطر نشان کرد: این موضوع تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده و موضوع قابل اعلامی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مورد تکلیف واگذاری این باشگاه نیز گفت: با توجه به اینکه پیگیری های اخیر در این زمینه فعلاً به نتیجه ای نرسیده است، باشگاه تراکتور با مالک و تیم مدیریتی قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گزارش فاری حاکی است،  موضوع واگذاری تیم تراکتور پس از فراز و نشیب های چند ساله در این خصوص، در چند ماهه اخیر و با اعلام عدم تمایل مجدد رضا زنوزی مالک این باشگاه به تیم داری وارد فاز جدیدی شد.

این موضوع با ورود مسئولان و نمایندگان آذربایجان شرقی حالت جدی تری به خود گرفت و در آخرین مورد نام صنایع مس نیز به عنوان گزینه واگذاری مالکیت تراکتور مطرح شد و حتی برخی اخبار و اظهار نظرها حاکی از قطعی شدن این ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور/ادامه فعالیت تیم تراکتور با مدیریت قبلی

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور/ادامه فعالیت تیم تراکتور با مدیریت قبلی