مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:452022-01-18اقتصادي

آغاز به کار مرکز توسعه فناوری های معدنی در یزد/لزوم نوآوری در عرصه معادن


مرکز توسعه فناوری های معدنی با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان یزد آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، علی خیرالدین در آیین آغاز به کار این مرکز اظهار کرد: هدف از تأسیس مرکز فناوری‏های نوین معدنکاری ایجاد یک زیرساخت به­ منظور توسعه فناوری‏ های معدنکاری و پاسخ به نیازهای فناورانه در حوزه معادن و صنایع معدنی برشمرد.

وی با بیان اینکه مطالعات اولیه و شناسایی مدل کاری در مراکز توسعه فناوری از ابتدایی­ترین اقدامات است افزود: ولی ایجاد و راه اندازی مراکز توسعه فناوری نگاهی متفاوت به همراه مدل کسب و کار جدید در توسعه فناوری در کشور است.

خیرالدین با بیان اینکه مراکز توسعه فناوری، مرکز رشد نبوده، مرکز نوآوری نیستند و با شتاب دهنده­ ها تفاوت­های قابل ­توجهی دارند ادامه داد: این مراکز در برگیرنده ساختاری متشکل از نهاد حمایتی برای ایده­های نو همچون مراکز نوآوری، نهاد تأمین‏کننده مالی و نهادی محرک برای رساندن ایده­های نو به بازار و صنعت هستند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به لزوم راه اندازی مرکز توسعه فناوری‏ های نوین معدنکاری اضافه کرد: توسعه فعالیت ها در زمینه فناوری‏ های جدید در زمینه اکتشاف، معدنکاری، و فراوری هم از جایگاه مصرف‏ کننده و هم از جایگاه تولیدکننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز توسعه فناوری های معدنی در یزد/لزوم نوآوری در عرصه معادن

آغاز به کار مرکز توسعه فناوری های معدنی در یزد/لزوم نوآوری در عرصه معادن