مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:252022-01-18ورزشي

بودجه ای بیشتر از مصوب در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار دادیم


کیکاوس سعیدی در خصوص بودجه فدراسیون های ورزشی گفت: صد درصد تعهدمان به فدراسیون ها را انجام دادیم.

- و به نقل از کمیته ملی المپیک، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: هم اکنون روزهای پرکاری را پشت سر می گذرانیم و روز 17 اسفند مجمع کمیته انتخاباتی کمیته ملی المپیک را پیش رو داریم، همچنین سال آینده نیز سه رویداد مهم در پیش داریم که از جمله بازی های کشورهای اسلامی که مرداد ماه با حضور 55 کشور مسلمان در قونیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در شهریور ماه نیز بازی های آسیایی را در هانگژو چین پیش رو داریم که برای حضوری موفق در این رویداد ستاد عالیه بازی ها با حضور وزیر و مقامات مرتبط تشکیل شده است و شرایط حضور و سیاست گذاری های لازم در این ستاد بررسی می شود، همچنین بعد از هانگژو نیز، بازی های آسیایی جوانان را در چین داریم که این سه رویداد برای کشورمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سعیدی درباره میزبانی چینی ها در چند رویداد پیش رو تاکید کرد: چین به دلیل داشتن زیر ساخت های مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی توانسته است میزبانی های خوبی را بگیرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره بودجه کمیته ملی المپیک اظهار کرد: از منظر قانون ما نهادی مستقل عمومی غیردولتی هستیم، یعنی دستگاه مستقلی هستیم و در قانون فهرست نهادهای عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ای بیشتر از مصوب در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار دادیم

بودجه ای بیشتر از مصوب در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار دادیم