مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:252022-01-18ورزشي

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور/ ادامه فعالیت سرخپوشان تبریزی با مدیریت قبلی


محمد حسین فرهنگی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص آخرین وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و تکلیف مدیریت آن اظهار کرد: در حال حاضر هیچ اتفاق جدیدی در این مورد رخ نداده و روند تغییر تیم مدیریتی آن تغییری نداشته است.

وی در خصوص واگذاری تیم سرخپوش تبریزی به مجموعه صنایع مس گفت: این موضوع تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده و موضوع قابل اعلامی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مورد تکلیف واگذاری این باشگاه نیز ادامه داد: با توجه به اینکه پیگیری های اخیر در این زمینه فعلاً به نتیجه ای نرسیده است، باشگاه تراکتور با مالک و تیم مدیریتی قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گزارش فارس حاکی است، موضوع واگذاری تیم تراکتور پس از فراز و نشیب های چند ساله در این خصوص، در چند ماهه اخیر و با اعلام عدم تمایل مجدد رضا زنوزی مالک این باشگاه به تیم داری وارد فاز جدیدی شد.

این موضوع با ورود مسؤولان و نمایندگان آذربایجان شرقی حالت جدی تری به خود گرفت و در آخرین مورد نام صنایع مس نیز به عنوان گزینه واگذاری مالکیت تراکتور مطرح شد و حتی برخی اخبار و اظهار نظرها حاکی از قطعی شدن این اتفاق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور/ ادامه فعالیت سرخپوشان تبریزی با مدیریت قبلی

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور/ ادامه فعالیت سرخپوشان تبریزی با مدیریت قبلی