مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:152022-01-18حوادث

مرحله نخست ساخت پل نهراب سیستان به اتمام رسید


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اتمام مرحله نخست ساخت و تکمیل پل نهراب سیستان در قالب نصب تیرهای فلزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات ساخت پل نهراب بعد از وقف چند ساله با پیگیری های این اداره کل از اوایل سالجاری مجدد بطول 192 متر در قالب هشت دهانه 24 متری از سر گرفته شد بطوری که در حال حاضر با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته مرحله نخست آن در قالب نصب تیرهای فلزی به عنوان مهمترین بخش علمیات اجرایی به اتمام رسید.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه اتمام و بهره برداری از این پل به دلیل جلوگیری از مشکلات ترافیکی و حوادث احتمالی ناشی از نشست و مشکل سازه ای پل قدیمی دارای اهمیت فراوانی برای این اداره کل است مرحله دوم و تکمیلی آن نیز در قالب عملیات قالب بندی و اجرای دال از اوایل بهمن ماه سالجاری آغاز خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای احداث پل نهراب تاکنون 22 میلیارد تومان اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده است که با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال سیر مراحل نهایی است.

اکبری تصریح کرد: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این است تا پایان سالجاری عملیات ساخت این پرورژه به اتمام برسد و شهروندان گرامی استان از مزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نخست ساخت پل نهراب سیستان به اتمام رسید

مرحله نخست ساخت پل نهراب سیستان به اتمام رسید