مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:252022-01-18سياسي

سخنگوی شورای شهر: بازار تاریخی جهانشهر یزد ساماندهی می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از اهم مصوبات سی و نهمین جلسه علنی این شورا خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده بازار یزد در سال جدید ساماندهی و برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر بهسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سیدمحمدناصرحیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص ساماندهی بازار این شهر میراث جهانی، اظهار کرد: با توجه به این که قبلاً از سوی شهرداری موضوع به مشاورین ارجاع شده است و تاکنون طرح ساماندهی بازار یزد تکمیل نشده، لازم است مجدداً شهرداری برای انجام کار از سوی مشاور مربوطه اقدامات کند.

وی همچنین درباره نحوه مدیریت ترافیک و پارک خودروها نیز افزود: مقرر شد شهرداری اقدامات صورت گرفته را به شورا گزارش و درصورت نیاز برای انجام آن کار موارد و پیشنهادهای خود را در قالب لایحه ای برای بررسی و هرگونه تصمیم گیری  جدید به شورا ارسال نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان این که برای ساخت کانال مشترک تأسیسات بازار این شهر میراث جهانی مقرر شد شهرداری اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در سال جدید بازار تاریخی شهر میراث جهانی یزد با تعیین و تأمین اعتبار مورد نیاز ساماندهی و بهسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای شهر: بازار تاریخی جهانشهر یزد ساماندهی می شود

سخنگوی شورای شهر: بازار تاریخی جهانشهر یزد ساماندهی می شود