مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:052022-01-18سياسي

اثرگذاری تولیدات خبرنگاران در گرو یکپارچگی جریان رسانه ای است


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختلاف و انتقاد سازنده را مشروط به منسجم بودن هدف صنفی دانست و گفت: گردش آزاد اطلاعات در جامعه و تولید محتوای فرهنگی باید علاوه بر تنوع گرایشی و استفاده از ژانرهای مختلف یکپارچه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ایمان شمسایی در جریان سفر خود به استان دارالعباده در جمع اصحاب رسانه یزد حاضر شد و بعد از شنیدن دغدغه آنها، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم در حوزه مدیریت رسانه استانی و منطقه ای است و این مهم فرصت مناسبی برای بهره گیری از ظرفیت رسانه های استانی است.

وی افزود: بازی دادن و مشارکت گرفتن از استان ها و کوچه و محلات و خیابان ها جزو برنامه های در دستور کار است و این مهم در سفرهای استانی رییس جمهور که بدون تشریفات انجام می شود به خوبی نمایان است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که مسائل استانی مانند یارانه ها جزو مسائل داخلی مورد پیگیری است، تصریح کرد: تسهیل این شرایط در استان ها از باب ارفاق نیست بلکه نگاه حمایت از نشریه های استانی است.

  شمسایی با اشاره به تصدی گری دولت سیزدهم تصریح کرد: در این دوره از نهادها و انجمنها و خانه مطبوعات و پیشکسوتان بیشتر استفاده خواهیم کرد و ما نیز هدایت و نظارت و حمایتی نقشی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری تولیدات خبرنگاران در گرو یکپارچگی جریان رسانه ای است

اثرگذاری تولیدات خبرنگاران در گرو یکپارچگی جریان رسانه ای است