مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:152022-01-18اقتصادي

جزییات بسته پیشنهادی رفع موانع تولید


وزیر صمت با بیان اینکه بسته پیشنهادی رفع موانع اقتصادی در پنج بخش تدوین شده، گفت: حدود 11 ماده مربوط به حوزه تأمین مالی، 4 مورد از مواد مربوط به حوزه مالیات و شش ماده هم درخصوص کلیات موضوع کسب و کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رضا فاطمی امین در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه تمامی موارد بسته پیشنهادی رفع موانع تولید از دو هفته تا حداکثر سه ماه پس از ابلاغ قابلیت اجرا دارد، گفت: پیش بینی می شود این بسته همچون بسته حمایت از صادرات مورد استقبال فعالان اقتصادی قرار گرفته و در رونق فضای تولید کشور موثر باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات وزارت صمت رفع موانعی است که فعالان اقتصادی در بخش های مختلف با آن مواجه هستند، اظهار کرد: نخستین اقدام در مهرماه سال جاری با تاکید رییس جمهوری، شناسایی 26 ماده در بخش صادرات بود که با تصویب و ابلاغ ستاد اقتصادی دولت، تأثیر خوبی در صادرات گذاشت و مورد استقبال صادرکنندگان قرار گرفت.

تدوین بسته رفع موانع تولید در پنج بخش وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دومین بسته برای رفع موانع اقتصادی در پنج بخش تدوین شده، افزود: حدود 11 ماده مربوط به حوزه تأمین مالی، 4 مورد از مواد مربوط به حوزه مالیات و 6 ماده هم در خصوص کلیات موضوع کسب و کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بسته پیشنهادی رفع موانع تولید

جزییات بسته پیشنهادی رفع موانع تولید