مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:152022-01-18اقتصادي

اعتماد عمومی به دولت های اقتدارگرا بیشتر از دولت های دموکرات است


بر اساس نتایج یک مطالعه جهانی، اعتماد عمومی به دولت های اداره کننده دموکراسی های جهان از بابت مدیریت این دولت ها در قبال همه گیری و غالب بودن بدبینی اقتصادی، - اعتماد عمومی به دولت های "اقتدارگرا" بیشتر از دولت های "دموکرات" است بر اساس نتایج یک مطالعه جهانی، اعتماد عمومی به دولت های اداره کننده دموکراسی های جهان از بابت مدیریت این دولت ها در قبال همه گیری و غالب بودن بدبینی اقتصادی، رکورد جدیدی در کاهش را ثبت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت موسوم به سنجشگر اعتماد ادلمان بالغ بر دو دهه است که از هزاران تن از مردم در زمینه اعتمادشان به دولت ها، رسانه ها، شرکت های تجاری و سازمان های غیر دولتی در کشورهایشان نظرخواهی کرده و در نظرسنجی اخیرش متوجه افزایش درصد تایید در چندین کشور اقتدارگرای جهان به ویژه چین شده است.

این نظرخواهی مشخص کرده که کسب و کارها، به لطف نقش آفرینی در توسعه واکسن ها و تطبیق دهی مکان های کار و رویه های خرده فروشی توانسته اند سطح بالایی از اعتماد را در سطح جهانی حفظ کنند، هر چند که ملاحظاتی را در قبال تعهد به عدالت اجتماعی نشان داده اند.

ریچارد ادلمان که گروه تحت امرش نتایج مطالعه از 36000 پاسخگوی اهل 28 کشور در بازه یکم تا بیست و چهارم نوامبر گذشته را منتشر ساخت، گفت: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد عمومی به دولت های اقتدارگرا بیشتر از دولت های دموکرات است

اعتماد عمومی به دولت های اقتدارگرا بیشتر از دولت های دموکرات است