مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:002022-01-18ورزشي

پاسخ منفی فدراسیون فوتبال بلژیک / دست تیم لیگ برتری خالی ماند


فدراسیون فوتبال بلژیک پاسخ منفی به پیشنهاد تیم لیگ برتری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رافا بنیتز به دلیل نتایج ضعیف در باشگاه اورتون یکشنبه شب اخراج شد تا سرمربی بعدی تیم مرسی ساید به سوژه بزرگ رسانه های انگلیسی بدل شود.

باشگاه اورتون بلافاصله پس از اخراج بنیتز با روبرتو مارتینز تماس گرفت تا مربیگری در تیم ملی بلژیک را رها کند و دوباره به لیگ برتر بازگردد.

مارتینز به این اتفاق علاقه نشان داد و حتی اعلام کرد که برای رسیدن به نیمکت تافی ها از تیری آنری ، دستیار او در تیم ملی بلژیک نیز استفاده خواهد کرد.

مارتینز در سال های 2013 تا 2016 عملکرد خوبی در اورتون داشت با این حال فدارسیون فوتبال بلژیک پاسخ منفی به اورتون داد و اعلام کرد که آنها می خواهند مارتینز در سمت مربیگری این تیم در جام جهانی 2022 قطر باشد و به هیچ عنوان اجازه خروج او را نخواهند داد.

مارتینز در جام جهانی 2018 روسیه با بلژیک توانست به رده سوم جهان برسد و حالا این امید را دارد تا با نسل طلایی شیاطین سرخ به فینال قطر راه یابد.

از دانکن فرگوسن، وین رونی، رودی گارسیا ، فرانک لمپارد و گراهام پاتر به عنوان جانشینان بنیتز نام می برند اما به نظر می رسد باشگاه اورتون با فرگوسن تا انتهای فصل قرارداد ببندد و در فصل آینده سرمربی جدید خود را انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ منفی فدراسیون فوتبال بلژیک / دست تیم لیگ برتری خالی ماند

پاسخ منفی فدراسیون فوتبال بلژیک / دست تیم لیگ برتری خالی ماند