مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:102022-01-18بين الملل

رویترز: دُز چهارم واکسن هم ایمنی کافی در برابر امیکرون ایجاد نمی کند


نتایج اولیه بررسی ها حاکی از آن است که اُمیکرون، سویه جدید کروناویروس به اندازه ای سرایت پذیر است که حتی می تواند افرادی که چهارمین دُز واکسن کرونای فایزر را تزریق کرده اند، - نتایج اولیه بررسی ها حاکی از آن است که اُمیکرون، سویه جدید کروناویروس به اندازه ای سرایت پذیر است که حتی می تواند افرادی که چهارمین دُز واکسن کرونای فایزر را تزریق کرده اند، آلوده کند.

رویترز در گزارشی از یافته های جدید درباره واکسن کرونا منتشر کرد: سطح پادتن در خون پس از تزریق دُز چهارم واکسن کرونا افزایش می یابد اما به اندازه ای نیست که به طور کامل از ابتلا به سویه اُمیکرون جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر خبرگزاری رویترز در خاورمیانه گزارش داد: نتایج اولیه بررسی ها حاکی از آن است که اُمیکرون، سویه جدید کروناویروس به اندازه ای سرایت پذیر است که حتی می تواند افرادی که چهارمین دُز واکسن کرونای فایزر را تزریق کرده اند، آلوده کند.

به گفته متخصصان، دُز چهارم واکسن فایزر سطح پادتن ها در خون را افزایش می دهد اما به اندازه کافی از ابتلا به اُمیکرون جلوگیری نمی کند.

دو هفته پس از تزریق چهارمین دُز، سطح پادتن ها در مقایسه با تزریق دُز سوم افزایش می یابد اما این افزایش به اندازه ای نیست که بتواند در برابر اُمیکرون ایمنی کامل ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: دُز چهارم واکسن هم ایمنی کافی در برابر امیکرون ایجاد نمی کند

رویترز: دُز چهارم واکسن هم ایمنی کافی در برابر امیکرون ایجاد نمی کند