مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:102022-01-18بين الملل

پشت پرده سفر اخیر پسر رییس جمهور مصر به اسراییل چیست؟


منابع مطلع مصری از پشت پرده سفر برنامه ریزی شده اخیر پسر رییس جمهور مصر در رأس یک هیئت امنیتی به فلسطین اشغالی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه و ویژه مصری اطلاعاتی در خصوص پشت پرده سفر محمود السیسی از مقامات سرویس اطلاعات مصر و فرزند عبدالفتاح السیسی رییس جمهور این کشور در رأس یک هیئت امنیتی به فلسطین اشغالی در روز یکشنبه پیش ارائه کردند.

به نوشته العربی الجدید ، بر اساس اطلاعات موجود، پسر رییس جمهور مصر در رأس یک هیئت امنیتی از این کشور وارد فلسطین اشغالی شد تا طی نشست با مقامات مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص چندین پرونده مشترک میان دو طرف رایزنی کند.

مرد شماره یک نظارت بر پرونده روابط با تل آویو در مصر به گفته این منابع، فرزند السیسی که دارای نفوذ بالایی در داخل سرویس حاکمیتی مصر است، در این سفر تنها نبود و با هیئتی از مقامات مسئول دو پرونده اسراییلی و فلسطینی، با یک هواپیمای خصوصی متعلق به سرویس اطلاعاتی مصر وارد فلسطین اشغالی شد.

به گفته این منابع، پس از آن که رییس جمهور مصر سرلشکر ایمن بدیع را به عنوان رییس کمیته مربوط به پرونده لیبی، منصوب کرد، پسر او به مرد شماره یک نظارت بر پرونده روابط با اسراییل تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده سفر اخیر پسر رییس جمهور مصر به اسراییل چیست؟

پشت پرده سفر اخیر پسر رییس جمهور مصر به اسراییل چیست؟