مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:402022-01-18حوادث

اجرای طرح ارتقای امنیت درکهگیلویه وبویراحمد/تذکر لسانی به 941 نفر


یاسوج_ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دو روز گذشته در شهرستان بویراحمد خبر داد.

- ، سردار کیقباد مصطفایی افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با حضور دادستان مرکز استان، معاون دادستان، فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد و برخی از مسئولان و کارکنان انتظامی استان در دو روز گذشته به صورت همزمان در سه نقطه شهر یاسوج به مرحله اجرا درآمد.

وی ابراز داشت: در اجرای این طرح مأموران از تعدادی واحد صنفی بازدید و 6 واحد صنفی پلمپ و 260 دستگاه خودرو اعمال قانون شد.

مصطفایی با اشاره به اینکه در این طرح 35 نفر متهم دستگیر، 31 دستگاه خودرو توقیف و به 941 نفر تذکر لسانی داده شد، تصریح کرد: مأموران در این طرح 5 دستگاه ضبط پخش خودرو، 55 قبضه سلاح سرد و … از متهمان کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح های ارتقا امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان بویراحمد در سال 1400 همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای امنیت درکهگیلویه وبویراحمد/تذکر لسانی به 941 نفر

اجرای طرح ارتقای امنیت درکهگیلویه وبویراحمد/تذکر لسانی به 941 نفر