مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:052022-01-18اقتصادي

شعله ور شدن بخاری زنجانی ها در برف و سرما


مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: در 24 ساعت گذشته 11 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده است.

- نادر رابطی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 11 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده که نسبت به روز قبل 500 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه شهروندان در هنگام مصرف گاز به دمای رفاه (18 تا 21 درجه سانتی گراد) توجه داشته باشند، افزود: خوشبختانه همه شهرها و روستاهای تحت پوشش از شبکه گاز خارج نشده و صنایع نیز در مدار هستند ولی طبق روال سالیانه نیروگاه سلطانیه از مدار خارج شده و از سوخت جایگزین استفاده می کند.

این مسئول با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید و یخ بندان در زنجان، ادامه داد: استفاده نادرست از وسایل گرمازا و نیز استفاده از وسایل غیراستاندارد، باعث بروز مسمومیت با گاز منوکسید کربن می شود که خسارت جبران ناپذیر از دست دادن عزیزان را به دنبال دارد.

رابطی تصریح کرد: استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی بدون دودکش، نقص در دودکش و نشت گاز به فضای مسکونی، استفاده از وسایل خوراک پزی برای گرمایش، به کارگیری روشنایی گازی به مدت طولانی به ویژه در فضای بدون تهویه، آبگرمکن های دیواری و زمینی به ویژه وقتی که دودکش مناسب ندارند، ضعف در دودکش شومینه، معیوب بودن مشعل شوفاژ، خودروی روشن در پارکینگ، نبودن تهویه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله ور شدن بخاری زنجانی ها در برف و سرما

شعله ور شدن بخاری زنجانی ها در برف و سرما