مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:152022-01-18فرهنگي

واکنش کارگردان «آهوی من مارال» به ماجرای «جیران»


هفت داور از تهیه کنندگان و کارگردانان شناخته شده ایران درباره ی این اتفاق که بین من و آقای عفیفه افتاده داوری کردند و نظر دادند.

رای آنها این بوده که سرقت ادبی صورت گرفته و رفتار غیراخلاقی، - غیرحرفه ای و خارج از عرفی انجام شده کارگردان سریال آهوی من مارال در پی حواشی اخیر با سازندگان جیران ، به اظهارات اسماعیل عفیفه ـ تهیه کننده سریال ـ واکنش نشان داد.

مهرداد غفارزاده در گفت وگویی با ایسنا با بیان اینکه در اظهارات اخیر خود قضاوتی نداشته و فقط اتفاقات صورت گرفته را شرح داده است، گفت: ماوقع چیزی بوده که در مصاحبه ای در تاریخ 24 دی ماه شرح دادم و آقای عفیفه اگر درخصوص اتفاقات صحبتی داشتند باید می گفتند.

من از اینکه حالا بیایم و ثابت کنم که آیا طرح دزدیده شده است یا دزدیده نشده یا سرقت ادبی صورت گرفته یا نگرفته، نمی خواهم بحث کنم؛ چرا؟ چون یکی ـ دو سال پیگیر این مسئله بودم تا ثابت شود که این اتفاق افتاده است و به مراجع مختلف مثل ارشاد، خانه سینما و آیفیک مراجعه کردم و پس از جمع آوری مدارک لازم جلساتی تشکیل شد و با وجود هر اتفاقی که بین من و آقای عفیفه اتفاق افتاده و ایشان آن را قبول داشته یا نداشته، من را کارگردان قوی یا ضعیف می دانسته و یا طرح من را دوست داشته یا نداشته، یک رأی گرفتم که در آن هفت داور از تهیه کنندگان و کارگردانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کارگردان «آهوی من مارال» به ماجرای «جیران»

واکنش کارگردان «آهوی من مارال» به ماجرای «جیران»