مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:302022-01-18سياسي

ایران به دنبال تحول در روابط فرهنگی با سایر کشورها


در نخستین هم اندیشی شهرهای جهانی ایران بر ایجاد قرارگاه های فرهنگی به منظور ایجاد تحول در روابط فرهنگی با سایر کشورها و دفاع از تصویر واقعی ایران تاکید شد.

- در نخستین هم اندیشی شهرهای جهانی ایران بر "ایجاد قرارگاه های فرهنگی به منظور ایجاد تحول در روابط فرهنگی با سایر کشورها و دفاع از تصویر واقعی ایران" تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست هم اندیشی با شهرهای جهانی با همکاری مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ـ، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، شهرداران شهرهای خلاق ایران و مدیران ارشد فرهنگی کشور، مدیران وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این سازمان، برگزار شد.

ایمانی پور با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، یادآور شد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان مرکز دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران در سال 1374 برای یکپارچه سازی فعالیت های فرهنگی و انسجام فعالیت های فرهنگی بین المللی ایران در خارج از کشور تأسیس شد تا تصویری روشن از فرهنگ و تمدن ایرانی ـ اسلامی را به جهانیان عرضه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال تحول در روابط فرهنگی با سایر کشورها

ایران به دنبال تحول در روابط فرهنگی با سایر کشورها