مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:452022-01-18اقتصادي

ایجاد اشتغال برای بیش از 1800 نفر در بجنورد


سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بجنورد از ایجاد اشتغال برای 1811 نفر در سطح شهرستان بجنورد توسط دستگاه های اجرایی، طرح مشاغل خانگی و معرفی از طریق کاریابی های غیر دولتی صاحب شغل خبر داد.

- ارسلان پاکنام در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد طبق تعهد اشتغال خود تا پایان آذر ماه امسال توانسته اند برای هزار و 95 نفر شغل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا 228 طرح مشاغل خانگی با مبلغ 137 هزار و 400 میلیون ریال به بانک های عامل معرفی و از این تعداد 107 طرح با مبلغی بالغ بر 55 هزار میلیون ریال از این تسهیلات بهره مند شده اند.

پاکنام افزود: از تعداد طرح های مشاغل خانگی، 319 اشتغال بصورت مستقل، 137 اشتغال تحت پوشش و 60 مورد مربوط به حوزه پشتیبان است.

سرپرست مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد، ایجاد اشتغال از طریق معرفی از طرف کاریابی های غیر دولتی شهرستان بجنورد را 200 مورد به شرکت ها و کارخانجات مشمول قانون کار عنوان کرد.

پاکنام از امضای تفاهم نامه مشترک مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی با دستگاه های اجرایی استان نیز خبر داد و اضافه کرد: تفاهم نامه ارائه خدمات به جامعه کارگری و کارفرمایی و تحق اهداف سازمانی، بین مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی و ادارات بهزیستی، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای بیش از 1800 نفر در بجنورد

ایجاد اشتغال برای بیش از 1800 نفر در بجنورد